Mindennapjaim

Rossz úton jár, ki álmokból épít várat, s közben elfelejt élni.

Tikk-takk

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Időjárás

Időjárás előrejelzés Free Counters

Beszólások

  • SweetCat: Vááááá de állat az a moci! :) Hol a chat? Rég beszéltünk. Hiányzol!!!!! Pussz (2009.12.14. 13:58) Esti mese a szerelemről
  • spiller1: Föl vagyok háborodva! Hová tűnt a celebchat? Gyakran bekukkantottam, hogy hírességeket láthassak! ... (2009.12.02. 23:50) Fal a torkán - Kultúr desszert ínyenceknek.
  • titime: @SweetCat: helyes - helyes :) (2009.11.18. 15:42) Mai napra
  • spiller1: Szia! Nagyon édes az az angol bulldog. Nekem is volt ilyenem, csal vizslába. (2009.09.28. 07:32) Vasárnap
  • melisch: Timi ez aztán jó kis stoy.....hát én is szoktam duzzogni... na ezentul ovatosabb leszek. Én egy l... (2009.09.26. 14:12) Afrikai emlék

A mai nap az elhatározások napja

2009.10.13. 09:17 - titime

Hogy miért is?

Első lépésként orvost váltok. Nagyon szeretem a mostani dokimat, de sajnos egyre jobban az az érzésem hogy nem ért hozzám, vagy nem érdekli hogy mi történik velem. Kicsit olyan érzésem van vele kapcsolatban mintha Petőfi Sándor Pató Pál című versét hallanám vissza minden egyes konzultáció alkalmával. Minden vizsgálatot nekem kell kérnem és mikor hívom hogy valami gond van, nem érem el. A hőgörbém szerint valami gebasz van velem, hiszen nem normális hogy két napon keresztül pozitív legyen az lh tesztem és még mindig nem megy fel a hőm ami ugye a tüszőrepedés jele lenne.

Második lépésként találtam egy jó szakembert az Istenhegyi Klinkán. Hála az internetnek és a guglinak még képet is találtam róla :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A jelenlegi dokim is őket ajánlja.

 

Nemsokára megyek hozzá és ha szerintem néhány vizsgálat után el is fogjuk kezdeni az inszemet. Már nagyon várom. Talán most végre sikerülni fog.

A bejegyzés trackback címe:

https://teszetosza.blog.hu/api/trackback/id/tr591446849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása